Tränad och mätt

Äntligen fick jag träna som jag ville, skumt att benet va sådär i tisdags, va ju lite på måndagen med men inget igår och inte idag heller, skumt som sagt men jag är glad att det försvann så fort. Va så trött och hungrig när jag kom hem, hade ökat vikterna nu när det blev ny månad, brukar nämligen alltid göra det på dom jag kan öka då.

Vädret verkar ju komma nu med, i morse va det ju bara moln överallt men nu är det ju soligt, dock blåsigt med. Vi skah se om vi kan hinna göra i ordning balkongen så jag kan sitta där, hoppas det för så skönt det vore.

Annars händer det nog inte så mycket idag, ska fick med lite grejer, få ordning och sånt som oxkså behövs göras.
Men först ska jag läsa lite bloggar medans Anders ändå bara ser på hem till gården...


Dagens mat, den här grytan som blev så god och lite ruccola till det.

Kommentarer
Postat av: annica

japp, nu är jag ledig=) Skönt...haft en seg dag med genomgång av en massa lagar..sånt är såååå trist..

Härligt väder blev det till slut, synd bara att det blåser så..

Kram

2009-04-02 @ 16:36:37
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0