Nu är den verkligen här

Vilken härlig dag. I morse när jag skulle upp jätte tidigt till jobbet kändes det lite sådär, mörkt, blåsigt, regnigt och usch, kom t.o.m. lite hagel med ett tag. Men sen kom ju solen fram och det blev varmt och skönt, och jag blev på mycket bättre humör kan jag lova. Tyvärr höll ju blåsten sig kvar, men det gjorde inte såå mycket. Kändes ju verkligen idag att yepp, nu är våren här på rikigt =)

Igår tvingade jag föresten sjuklingen till att laga mat, la fram lite olika ingredienser som jag trodde skulle bra ihop och shit vad gott det blev asså. Så ett tips, ta dom saker, plus morötter och purjolök hade vi i med men dom va frysta så, blanda ihop allt till en gryta och njut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0