Storm

Fy vad det har blåst idag, kändes som att jag skulle åka bakåt när jag gick till jobbet förrut idag, inte särskilt roligt...
Alldeles strax kommer mitt sista tog för idag, sen får ja äntligen i stort sett bara jobba dagtid i 2 veckor :)
Visst är det skönt med sovmorgon men jag går hellre upp samtidigt som Anders och får jobba samma tider som honom. Annars är man bara ledig när ingen annan är det och man sover bort halva dagen ;)
Nu rullade visst tåget förbi, tidigt konstigt nog...så det ät väl bäst och ge sig ut i kylan igen och jobba på dom sista timmarna.


Kommentarer
Postat av: Susanne

Ja våra småttingar blåste om kull de for som små löv, så blev att dom fick gå in. Kram

2012-03-20 @ 18:05:03
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: annica

Nu är det inte storm längre utan strålande sol och helt underbart väder ju :)

2012-03-23 @ 10:04:54
URL: http://hostbebebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0