Söndag

Har haft en ganska lugn och skön helg trots att jag jobbar. Dock har jag den bra jobbhelgen och dessutom kommer vi alltid överens om att sluta lite tidigare istället för att bara sitta av sin tid, skönt och uppskattas lite extra på helgen.
Nu slutar jag om ca 4 timmar om nästa vecka jobbar jag endast 3 dagar :)

Börjar bli lite orolig för att jag ska bli sjuk, känner mig lite sådär ibland och hostar en del. Jag vill ju träna, så det är självklart därför det känns lite jobbigt...
Men jag försöker göra allt jag kan för att hålla mig frisk just nu, så det är väl bara att hålla tummarna ;)

Nästa vecka åker, typiskt nog, Anders iväg torsdag- söndag till Sälen med jobbet. Jag är ju bl.a. ledig fredag- söndag så det känns riktigt trist, men få ska jag passa på och göra allt som inte han vill. Ev. ska även mamma och jag ta en liten tripp till huvudstaden med, panik över att JAG kanske ska köra i Stockholm...
Men det är väl bra och utsätta sig för lite ibland kanske ;)


Kommentarer
Postat av: Susanne

Skönt att ändå var ledig. Jag är ledig imorgon ska försöka ta oss till gymmet, beror lite på om pappa är mår bättre. Kram

2012-01-30 @ 16:43:59
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0