Helg

Och jag är ledig den här helgen, såå skönt :)
Nyss blev det ett tufft pass på gymmet just för att det är helg och man kanske äter lite onyttigare då.
Jag känner mig faktiskt lite duktig den här veckan, har nämligen tänkt att jag ska hålla mig till godis och läsk på fredag- söndag. Man kanske tycker att det är självklart och jättelätt, men inte för mig tyvärr. Men den här veckan har jag klarat det och jag hoppas att det håller i sig :)
Imorgon blir det extra onyttigt eftersom mammas ska firas då, men på söndag blir det 100 längder i simhallen sen så.


Kommentarer
Postat av: Susanne

Duktig du är som kämpar. Jag kunde faktiskt springa utan smärta i mitt ben, har tagit mina andra skor. Vi ses om några timmar. Kram

2012-01-21 @ 06:57:18
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0