Fredag

Skönt med fredag och helg, nu är jag faktiskt ledig dom här dagarna med. Ännu skönare är det också att jag mår mycket bättre idag :)
Vila är precis vad kroppen behöver när man är sjuk, kan jag lära mig det nu. Jag brukar alltid va förkyld i flera veckor och må dåligt och då brukar jag också jobba. En gång förut har jag varit hemma när jag var förkyld och då blev jag också frisk mycket fortare, så jag tycker att jag borde fatta det här nu, va hemma och vila när du är sjuk.

Härligt att äntligen slippa att bara ligga och inte göra nåt, jag höll på att dö av uttråkning. Så idag blir det att fixa ned lite grejer, och i eftermiddag ska jag träffa Malin. Ska väl höra med mamma med om hon vågar åka iväg till Stockholm imorgon. Det är ju så kallt ute så hon va väl lite rädd för att det ska va halt och så visste vi ju inte hur min förkylning skulle va. Själv känner jag iallafall att jag är full av energi och vill göra allt utom att va hemma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0