1:a Februari

Sjukt fort tiden går, men det är ju skönt för snart blir det väl vår får man hoppas. Läste i någon tidning att våren skulle komma tidigt med och det blir man ju inte direkt ledsen av...

Mindre kul är det fick att jag blev sjuk iallafall. Igår när jag va ledig och tänkte fixa med massor så sov jag typ hela dagen. Kände mig febrig och sjukt tung i huvudet. Eftersom jag bara blev sämre fick det bli att sjukskriva sig idag och tänker även göra det imorgon med. Sen är jag ändå ledig resten av veckan så därför känns det lika bra att vara ta det lugnt. Idag nyser jag hela tiden med, vilket gör att man bara känner sig ännu snorigare och sämre, usch jag hatar att va sjuk. Jag vill träna och va frisk! Men eftersom jag för en gångs skull har valt att va hemma och inre jobba när jag är sjuk så hoppas jag att det här går över snart...

Så min dag idag blir luuugn, glo på tv och sova lite då och då. Nysa en del såklart och se till då jag blir frisk.


Kommentarer
Postat av: Susanne

Krya på dig!!!! Kram

2012-02-02 @ 18:21:17
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0