Myresjöhus

Sitter med min iPad på väg hem från Mjölby nu. Tänkte att hellre att jag bara skriver utan någon bild än att jag aldrig skriver något alls ;) Jag har varit och hälsat på en kollega som är mammaledig, alla föräldrar vill ju ALLTID att man kommer hem till dom så det ca väl bäst att göra det... Dock känner jag så tydligt när jag kommer till en sån här liten stad som Mjölby är, att jag skull dö om jag bodde såhär... Och speceillt nu när jag och Anders ska till Myresjöhus idag med, för att prata lite om hus som vi vill ha, få lite offerter och så. Vi ska ju även lyckas hitta en tomt med, och just där kommer då Mjölby in. Jag tänker alltså INTE bo så långt ifrån en större stad! Ska i alla fall bli sjukt kul att titta på lite olika husplaner idag, drömma sig bort lite:) Senare ikväll blir det sedan hockey och middag med allt där till i Cloetta Center. Nu ska jag strax kliva av pendeln och äta något litet innan drömmen...

Kommentarer
Postat av: susanne

Kul att få lite mer inblick i att bygga hus. Ja när man tittar på tomt så ska man nog ha klart att var kan jag tänka mig bo. Ha det bra. Kram

2011-09-27 @ 17:16:54
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0