Helg för mig..

Är det lite grann just nu, va på möte idag mellan 9-13.15 och blev dessutom bjuden på lunch på underbara Stångs en timme av den tiden. Skulle egentligen varit ledig idag men fick va det imorgon istället eftersom jag kom på mötet. Sen jobbar jag helgen, så just därför ser jag detta som min "helg". Kommer verkligen bli skillnad på mitt jobb, och det ska bli spännande att se om det går åt det positiva eller negativa.

Jag vet att det åter igen va lääänge sen jag skrev något men eftersom det händer så mycket för mig framöver så har jag lovat mig själv att börja skriva igen, även fast jag inte är ikapp med bloggarna jag läser ;)
Så nu hoppas jag att jag håller vad jag lovar för en gångs skull.

Jag ska lägga in massa bilder från både London och Rom som även varit i nu. Min älsklings 25-årspresent från mig... Och den 22 till den 28 December kommer jag och Anders att åka tillbaks till våran favoritstad, och den här gången ska jag skriva mer om det. Längtar otroligt mycket dit, Victoria's secret, Starbucks, Top of the Rock, Pommes Frites, Uggs, Central Park m.m. Sjävklart ska vi till New York, igen! Kan inte beskriva hur lycklig jag är..:)

Dessutom planeras det mycket om vårat hus som vi kommer börja bygga om ca 1½-2 år. Och även våran Europaresa till nästa sommar..Så det är mycket just nu, och som sagt det ska skrivas om här, så det så!
Men först nu blir det ett härligt gympass :)


Macy's "lilla" julavdelning i September, man kan ju bara drömma om hur det är i hela New York i December då :)


Kommentarer
Postat av: susanne

Förstår vad du känner det är härligt när man bli glad. Det blir nog en stor upplevelse att få se jul i usa. Jag hoppas ni får en jätte bra jul, men kommer att sakna er.

2011-09-09 @ 05:57:55
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: Annica

Hoppas på att det blir som du skriver att du ska uppdatera mer :) Skulle jag tycka va roligt :) Ni har en hel del framför er nu :)

Kram

2011-09-09 @ 14:20:54
URL: http://hostbebebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0