Att det ska va så svårt...

Att helt enkelt ta det här datorn någon gång då och då, men nepp, jag älskar mig ipad och använder tydligen bara den. Många gånger tänker jag att jag ska skriva, men jag orkar konstigt nog inte sätta mig med just den här datorn. Sjukt dåligt ursäkt till att inte skriva, men nu gör jag det ju iallafall :)

Jobbar en del kväll just nu och eftersom jag är förkyld kan inte träna så sitter mest hemma och tar det lugnt och försöker bli frisk. Så typiskt bara att jag blev förkyld igen, fick det för ca 4 veckor sen och hade inte varit helt frisk särskilt länge innan det alltså kom igen. Jobbigt att börja om med träningen igen, hade ju just kommit igång rätt bra tyckte jag, och så var jag tvungen att sluta. Jag vill träna nu...
Man märker dock hur mycket tid man lägger på träning när man inte kan träna, jag har ju hur mycket tid över som helst nu känns det som. Men jag önskar ändå att jag fick lägga den på träning, eftersom jag älskar det...

Annars händer det nog inte så mycket just nu, jag bara ligger hemma och tar det lungt som sagt för att bli frisk och så jobbar jag. Jobbar som mest just nu dessutom som på ett sätt känns det som att jag bara jobbar, men samtidigt gör det inget, när jag ändå bara är "sjuk".

Jag ska se om jag orkar lägga upp en massa bilder från Rom senare. Det var ju nämligen min 25-års present till Anders. Vi var även i Göteborg och Varberg tidigare på semestern och även i Danmark efter det. Men mest bilder finns det ju såklart från underbara Rom...


Kan bjuda på en bild inifrån Colosseum iallafall ;)


Kommentarer
Postat av: Annica

Tummen UPP :)

Kram

2011-09-23 @ 21:27:02
URL: http://hostbebebis.blogg.se/
Postat av: Annica

Får faktiskt egentid nu med..Johan var snäll och tog med Ludvig, å hör och häpna, har GÅR till gamla Linköping så Ludvig får sova :)

Kram

2011-09-24 @ 10:31:58
URL: http://hostbebebis.blogg.se/
Postat av: Annica

Ska göra dig förvånad..Det var Johan som sa att han skulle gå :) Så han fick ju iaf en promenad på närmare 1 timme, inte allt för vanligt för Johan..Iaf inte när han ska gå själv :) Sen som du säger, då fick han ju prova på att ha med Ludvig som jag har fått länge nu.. Fast han hade varit jätte snäll och pratat och skrattat mest hela tiden min snälla lilla pojke :)

2011-09-24 @ 15:48:51
URL: http://hostbebebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0