Bloggapp

Fick reda på av min syster att blogg.se nu har en app med, så äntligen känns det så mycket lättare för mig att blogga :)
Min syster kommer hit någon gång runt halv två till två för att vi senare ska iväg till Malin i Norrköping på hennes smyckesparty. Om jag hittar något som jag vill ha är det nog bäst att jag ringer och frågar Anders först, annars blir han väl galen ;)
Men innan min syster kommer hit ska jag stoppa in alla tekakor, som jag håller på och bakar, in i ugnen. Är inne i ett bakstim nu känns det som, gjorde massor med bullar och även 2 limpor i tisdags när jag va ledig med.
När tekakorna är klara ska jag även hinna med en löprunda också tänkte jag, såå skönt att man äntligen kommit igång med träningen ordentligt igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0