Vår

Våren har ju kommit nu, iallafall enligt smhi och mig, och det är så härligt för solen skinner nästan hela tiden. Funderar på en promenad efter att jag ätit.Det värsta är bara att jag är så orkelös, vill bara ha helg. Känner mig typ helt nere, antar att det beror på att jag knappt har fått träffa Anders och att det känns som att jag nästan bara jobbar hela tiden. Man tycker ju att man borde va på toppenhumör när våren äntligen, efter den långa vintern, är här.
Längtar sjukt mycket efter London just därför, ledig i en hel vecka :)
Men jag skulle behöva det nu, nu, nu. Vill verkligen inte va på jobbet överhuvudtaget längre. Hoppas att dom här 3 dagarna får fort, och att helgens 2 dagar går långsamt...


Kommentarer
Postat av: Susanne

Vår ja det är det kanske på dagarna men inte på nätterna men snart hoppas jag det ska bli riktigt varmt, barnen har börjat kasta bort snön i från tomten dom vill ha vår så dom kan äta mellis ute. Ja det är alltid skönt att åka bort vi skulle också behöva åka iväg har varit lite för mycket nu. Men nu har man iallfall en stuga till sommaren och det ser jag fram emot. Nej dax för tv en stund. Kram

2011-03-16 @ 19:24:51
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: annica

Nu är det bara 2 dagar kvar för dig att jobba, sen är det helg :) Bara för er att se fram emot all ledig tid ni har tillsammans och se fram emot London resan :)

Å försök njuta och vara glad åt det underbara vädret vi har :)

Kramar

2011-03-16 @ 21:28:38
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0