Nyttig

Sitter på jobbet och inväntar mitt sista tåg, kommer ganska snart.
Har haft det sååå lungt, för lugnt nästan. Men då har jag äntligen tagit mig tid att skriva ner matlistor för dom kommande 8 veckorna. Ska äta normal mat, men nyttigt och mycket grönsaker till. Även regelbundna tider och har planerat in allt så att min kropp ska må riktgit bra nu. Känner att det så lätt blir dåligt annars, ingen middag vissa dagar, småätande osv...Och jag kände ju att jag mådde bra när jag åt bra, även träningen gick bättre då. Så nu är det dags att bli ordentlig igen, dock inte bara leva på soppa och sallad då da. Har även planerat in så att jag äter typ något var 3:e timme, något jag tror är viktigt för att minska sötsug. Dessutom kommer jag få ta 1 hård karamell efter varje middag. Låter kanske knäppt, men tror att det räcker då, och såklart blir det 1hg godis varje lördag om jag vill ha något. Mm, det känns bra det här, när jag åker till London ska jag va i toppenform :)
Snart kan man ju dessutom börja springa ute, då kan jag börja styrketräna lite mer. Längtar så till första löprundan ute, kommer nog gå bättre än någonsin :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0