Ledig

Äntligen en helg som jag är ledig, känns sååå skönt. Dock är det kanske inte lika roligt att det skulle snöa för fullt hela natten och halva dagen idag, men men det är väl bara att inse att det alltid måste komma lite till innan våren kan komma helt och hållet. Nu var det ju i och för sig inte så lite så komdå, men ändå. Snön börjarde ju deesutom försvinna bort redan idag och nästa vecka ska det ju bli riktigt varmt, så då smälter det väl för fullt. Hade nog inte skadat med ett par gummistövlar nästa vecka, men eftersom Anders tycker det är sjukt fullt så äger jag inga :/
Men det är väl bara att tänka positivt iallafall, snön kommer försvinna och våren kommer va här, men värme och soliga dagar.

Väntar just nu på Anders dessutom som varit på hockey nyss, jag känner mig så trött efter att ha sovit lite för lite senaste dagarna så tror att det blir att mysa ner sig i sängen strax efter det. Imorgon blir det först gymmet och springa 1 mil, sen vet jag faktiskt inte riktigt vad den här helgen har att bjuda på, för ovanligthetens skull. Men det känns skönt :)



Längtar så till London, ca 7 veckor kvar nu...


Kommentarer
Postat av: Susanne

Våren försvann väldigt fort men hoppas snart på sol och värme så allt smälter bort. Kram

2011-03-19 @ 07:04:27
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: annica

Skönt med en oplanerad helg ibland :)

Våren den kommer...kanske blir det nått bakslag till, kanske inte, men våren är absolut på väg ändå :)

Kramar

2011-03-19 @ 08:29:35
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0