Fredag och sol

Dom flesta är väl på toppenhumör idag, det är soligt och fredag och därmed snart helg. Jag är visserligen glad för solen, men jag hatar den här helgen, den är hemsk. Så jag vill bara ha måndag jag :D
Men lite glad är jag iallafall, får ju äntligen jobba med Dennis, solstrålen själv. Eftersom jag har knäckt näsan och allt vad det nu är så har det tyvärr inte blivit så mycket jobbande med honom, men nu så. Då får man lite ny energi och känner att man faktiskt vill jobba, tror aldrig jag har träffat en så postiv och glad människa oavsett vad som händer.

Idag blir det att börja jobba 15.15 så har ju en del tid innan. Ska strax äta frukost och sedan ge mig iväg mot gymmet. Frågan är bara om jag ska våga mig på att cykla trots allt grus eller om jag ska ta en promenad i solen? Jag är nämligen så klantig att jag säkert skulle ramla av cykeln och slå i näsan vid någon sväng...Hmm, får väl se hur jag gör...


Kommentarer
Postat av: annica

Tummen upp för en massa inlägg :)

2011-03-11 @ 22:11:46
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: Susanne

Du får ta det lugnt på cykelvägarna dom blir hala av grus. Ha en bra dag. Kram mamma

2011-03-14 @ 10:02:08
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0