Äntligen

Tänker nog Annica nu när det inte står London, va? ;)
Va bara ett liiitet tag sen jag skrev något senast...Men jag har precis läst klart alla bloggar som jag inte hade läst sen mitten av april och jag började mitten av juni, så förstå att det tar tid. Dessutom använder jag bara ipaden, och det går typ inte att fixa ett normalt inlägg på den helt enkelt.
Har inte en aning om vad som hänt sen sist så jag får helt enkelt börja härifrån. Det enda jag minns är väl London då, så det kan jag nog fixa, kanske.
Annars då, jag är ledig idag plus hela helgen. Sen är det bara 3 dagar kvar att jobba innan semestern, måndag, tisdag och torsdag.
Nästa lördag åker vi sen iväg till Göteborg. Blir Liseberg med Malin och Micke på lördagen och söndag hade vi tänkt lite shopping för att sedan åka till Varberg där vi stannar till måndagen. Vet ju inte hur vädret blir men hoppas man kan bada lite vid kusten. På hemresan svänger vi självklart förbi Ullared och kollar in allt nytt där :)
Den här helgen blir det middag på någon restaurang imorgon innan den sista avslutande Harry Potterfilmen på bio imorgon. Söndag tänkte vi fira mig lite smått, eftersom vi kommer befinna oss i Göteborg på min födelsedag (31/7). Och sen är det som sagt inte långt kvar till semester, fast det känns nästan som att det har börjat lite grann för mig faktiskt :)


Kommentarer
Postat av: Annica

Precis, ÄNTLIGEN får man läsa ngt annat är London när man kommer in på bloggen :)Nu får vi bara se hur många månader jag får läsa äntligen...:)

Syns imorrn.

Kramar

2011-07-23 @ 18:48:13
URL: http://hostbebebis.blogg.se/
Postat av: Susanne

Ja du Sandra det tog ett tag innan du tog dig i kragen. Har nästan varit inne varje dag och kolla om du bloggat så äntligen kom det. Hoppas inte det dröjer lika länge nu. Tack för mat och fika riktigt smarrig tårta du gjort. Kram

2011-07-25 @ 08:08:20
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: Annica

Det är ju det jag känner...hur mkt tid har jag? Fota bilder på en massa mat och dessutom använda mig av recept..haha..det sker ju nästan aldrig.. Dessutom fick jag en kommentar som gjorde mig ledsen, därför läggs den ner..tror jag..Vet i fasen alltså..blir det nått av den så får det bli mat och bak iaf... tiden får utvisa och gissar på att jag vilket fall som helst inte sätter igång med nått innan vi kommit hem sen.. Kram

2011-07-29 @ 15:47:43
URL: http://hostbebebis.blogg.se/
Postat av: Annica

Jaha kära syster...nu är det över en månad sen igen :) Bara för att påminna dig lite lixom...;) Kramis

2011-08-25 @ 18:29:30
URL: http://hostbebebis.blogg.se/
Postat av: Annica

Ca 1½ månad...;)

2011-09-06 @ 13:55:18
URL: http://hostbebebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0