Nyttig

Jag har visserligen börjat träna igen och verkligen kommit igång bra med det. Senast jag va på gymmet sprang jag 9 km och tänkte ta 1 mil idag, och jag har ändå bara tränat 10 gånger. Man märker hur fort kroppen vänjer sig vid att träna. Men känner att jag ändå vill göra något mer, så från och med idag och 5 veckor framåt blir det att äta sallad eller soppa till middag. Och byta ut allt mjukt bröd till knäckebröd. Eventullet äta något annat till helgerna, men då ska det va mycket sallad, en stor kött/fikbit och lite lite ris/pasta/potatis till. Inget godis eller chips eller så såklart. Helst ingen läsk heller, men cola får jag dricka, va ju ifrån det en månad en annan gång, och det gör jag aldrig om. Men inte så mycket cola får det inte bli då :)
Så nu tänkte jag ta mig ett par knäckebröd och sedan ge mig igen till gymmet. Ha det gött!


Kommentarer
Postat av: annica

Haha..cola är svårt att låta bli.. Får skylla på att det är koffeinet du behöver..Å eftersom du inte dricker kaffe måste du ju få cola..Så resonerar jag ibland när det bara inte går att stå emot..:)

Kramisar

2011-01-24 @ 15:19:52
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0