Det går mycket bra

För första gången går det riktigt bra bra när jag bestämmer mig för en sån här slags diet. I och med att jag alltid försöker äta samma tider så blir kroppen bara hungrig då, och sen efter blir jag proppmätt, förminskad magsäck :)
Jag ser verkligen fram emot all mat och allt känns så gott. Känner mig faktiskt inte alls frestad av det som andra äter ens. Och träningen går ju också superbra, sprang ju en mil sist på en timme.
Märker redan att jag blivit smalare, tänker inte väga mig förns dom här 5 veckorna har gått. Men man märker ju på kläder allt allt blir större, och dessutom känner man ju sin kropp. Så jag vet att jag blivit smalare, så det känns bra :)
Anders gör ju samma sak som mig just nu, fast med lite fusk, men han har ändå redan gått ner 2kg på 4 dagar!
Farligt för honom det här, så har får allt äta lite annat med...

Det ända som känns jobbigt är att just nu handlar typ allt i mitt liv om mat, träning och jobb, men men det är det värt. Det är ju för min kropps bästa.
Men har alltså just därför inte så mkt mer att skriva om än just det här.
Förutom att jag hatar cancer och att det känns så orättvisst ibland...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0