Så var det vinter igen...

Snö, snö och snö överallt. Sjukt vad fort det kan gå att förstöra folks vårkänslor med typ nån decimeter snö.
Jag är iallafall jätteglad att jag tog en mig en långpromenad ute i solen i onsdags. Då kändes det ju nästan som att våren var på väg, och visst man visste ju att det skulle komma mer snö och kyla, men kanske inte såhär extremt...?
Aja, det är väl bara att gilla läget och hoppas att det inte kommer ännu mer efter idag och att det sen försvinner fort. Enligt smhi just nu ska det bara snöa idag me, sen ska det va kallt fram till nästa söndag vad man kan se nu. Men det är ju lätt att ändra sig, så får väl se. Bara forsätta drömma om våren som jag hoppas kommer någorlunda tidigt i år...

Ucsh, jag jobbar kväll idag och igår, och då träffar jag knappt Anders alls. Bara när han hämtar mig, sen ska man ju sova, så det blir inte mycket alls :(
Dessutom jobbar jag hela helgen med, sämst tider.
Vill inte jobba kväll nu heller, igår va det 2 killar som försökte sno en väska full med saker från vårt jobb. Dom kändes väl inte så farliga, men gillar det ändå inte nu. Helt ensam tjej mot 2 killar som antagligen är mycket starkare än mig liksom. Hade lite svårt att somna igår pga det och drömde även om liknande saker.
Så därför vaknade jag nyss och ska väl ta och äta lite frukost nu, mums med knäckemackor :/


Kommentarer
Postat av: Susanne

Jag tror vintern kommer hålla i sig några dagar och som sagt var våren försvann fort. Barnen ville inte gå ut idag och jag förstår dom. Vi var också ute mycket i Onsdags och det var tur. Ja nu har jag ledigt några dagar och du får jobba. Vi ses väl imorgon. Ha det bra. Kram

2011-02-11 @ 18:23:53
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: annica

Ja absolut. vissa läser ju så klart från flera datorer, det har jag tagit med i beräkningen. Men det har helt plötsligt ökat lite fööör mkt om man säger så.. Att du sagt det till Anders det förstår jag :)

Aja..synd när det finns folk man inte kan lita på.. Lovar dock att hur jag än gör så får ni så klart lösen om jag ändrar.. Om jag inte ska skita i lösen..får se..

Kramisar

2011-02-20 @ 20:49:17
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0