Nettans

Ska jag till idag, för hudanalys, ansiktsbehandling med allt möjligt och massage. Ska bli så härligt och dssutom är jag så glad att jag äntligen ska få ordning på min hy. Har tjatat om dte ett tag nu så jag fick det här i julklapp av Anders.
I tisdags var jag hos frissan också så den här veckan känns rikigt bra :) Dessutom jobbade jag ju bara måndag, onsdag och tordag. Så är ledig nu fram till på måndag, underbart...
Efter att jag varit hos Nettans och ätit min sallad hemma så blir det en runda på stan med Malin. Hon äter ju samma som mig, så det ska bli kul och se om hon märker någon skillnad då jag märker så stor skillnad.

Kände att jag låg så mycket efter me alla bloggar så kollade lite hur mycket, men det skulle jag inte ha gjort...När jag gick in på fokis kom jag ju på att hon va i New York runt nyår, så nu sitter jag här och typ gråter pga av alla bilder man ser. Haha, droppen blev Victoria's secret, då va det bara att stänga ner och känna sig deppad :(
Jag saknar New York sjukt mycket...


Kommentarer
Postat av: annica

Få koll på huden OCH massage..det är lyx det..:) Njut:)

Du fick lösen till bloggen va?

Kramar

2011-02-04 @ 09:57:18
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0