Ipad 2

Äntligen är den beställd, en fin vit ipad 2 64Gb och självklart med 3G, så rent ut sagt den dyraste, va annars när d gäller mig ;) Vi blev galna på alla butiker som vi gick in på som varken kunde ge oss någon info om hur tid det kunde ta att få en, och dom ville heller inte ställa oss i kö. Så jag beställde en från apples hemsida istället, mycket mindre väntetider där. Dessutom får man gravera in 2 rader på den, så den blir mer personlig. Igår när jag fick första mailet om att den höll på att tillverkas stod den att den beräknades skickas den 10:e maj och vara hos mig dne 20:e maj. Idag när jag kollade så står det istället att den beräknas vara klar 4:e maj och hos mig den 9:e maj, hoppas så att det stämmer för då kan jag ha med den till London...Kan lugnt säga att ska jag ha något mer från apple med väntetid så tänker jag alltid beställa direkt ifrån dom, man får någon info och det går mycket fortare :)

I övrigt då, är ledig idag, sen jobbar jag alla 4 påskdagar, jättekul! Men slutar 14.30 på måndag så efter det får jag fira lite påsk iallafall. Sen är jag ledig massor veckan efter påsk så jag längtar mer till då. Sen är det ju dessutom bara att jobba en vecka till för att sedan få ledigt en hel vecka och dra iväg till London, förhoppningsvis med min ipad :) Det är väl typ det ändå jag bryr mig om för tillfället ;)
Men det är ju dop också, för min söta systerson den 1:a maj, så det händer allt lite annat skoj också.
Nu blir det att ge sig ut i det fina vädret och springa 1 mil...


Kommentarer
Postat av: Annica

Får hoppas att det stämmer med tiden de beräknar då :)Kramar

2011-04-21 @ 18:12:25
URL: http://hostbebebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0