Glad Påsk!

Själv jobbar jag hela påsken, idag blev jag tydligen ensam hela dagen dessutom. Och dom ville att jag skulle jobba så mycket extra jag bara kunde. Så jobbar dessutom 3 timmar extra idag, minst, kul att va på jobbet mellan 12-13 timmar på påskafton :) Aja, bra betalt är det ju iallafall, våran övertid ligger på ca 320kr i timmen så man ska väl inte klaga. Dessutom är det ju soligt och varmt och ganska lugnt på jobbet så jag kan ju sitta och njuta några timmar i solen. Och vi har 2 st stora korgar fulla med godis, så mätt gåller jag mig nog också ;) Sen blir det lite påskfirande för mig på måndag istället. Men ni får ha en bra påsk iallafall...


Kommentarer
Postat av: Annica

2011-04-24 @ 12:12:53
URL: http://hostbebebis.blogg.se/
Postat av: Annica

Ja, du får kalla mig knäpp...råkade skicka iväg utan att skriva något ju...:)

Trist att vara på jobbet så många timmar :( Hade de ingen som kunde jobba? Ger ju mkt pengar iaf :)

´Vi syns imorrn :)

Lite påskhälsning från Ludvig oxå:

vy y h



En kort en :)

Kramar

2011-04-24 @ 12:16:10
URL: http://hostbebebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0