Boda Borg

I helgen var jag, Anders, Malin och Micke ett lag på Boda borg mot Dennis och hans gäng. Dom va där ca 2 timmar längre och åkte iväg och åt mitt i så blev lite svårt att avgöra vilka som vann, men vi bestämde iallafall att det var vi. Superkul var det och vi funderar på att kanske åka igen i juni, fast till karlskoga då, verkar nämligen va det största där. Dessutom är det ju kul att testa ett annat ställe, för annars har dom säkert kvar en del lika rum. Kan iallafall tipsa om boda borg, man behöver inte va barn för att åka dit som jag var rädd för, vi alla är över 20 hade ju som sagt jättekul så. Verkligen en utmaning för både kroppen och knoppen.

Vad har hänt annars då sen sist jag skrev? Inte en aning, glömmer så fort ;) Men antagligen mycket jobb, sen har jag nog träffat en del folk, tränat och tagit det lugnt och lite sådär...

Ikväll är jag ensam, Anders befinner sig i Hallsberg eftersom han jobbat i Örebro idag. Imorgon är jag också ensam ända till kvällen då han kommer hem. Är ledig imorgon också, men ska ut och springa och fixa lite här hemma. Sen består resten av min vecka att fortsätta va ensam, även på jobbet, jobbar kväll och mycket i 4 dagar sen :( Men det är bara att stå ut och tänka på att det blir bättre...


Kommentarer
Postat av: Susanne

Inte roligt att springa idag du får nog ta gymmet ser ut som det blir regn hela dagen. Så du har ledig dag idag skönt, jag är inte ledig något denna vecka men har det bättre veckan därpå. Ha det bra vi hörs. Kram mamma

2011-04-06 @ 06:38:43
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0