Varför regnar det ALLTID när jag ska springa?

Som vanligt regnar det när jag ska ut och springa...Gick ju upp halv 7 i morse bara för att jag ska hinna med det och allt annat innan jag ska träffa Malin idag. Jag vill nämligen alltid äta frukost och "vakna" innan jag springer. Så bör ju gå upp iallafall 2 timmar innan jag ger mig ut. Dessutom ska jag springa i ca 1 timme, göra lite andra övningar, strecha och duscha vilket också tar minst en timme. Och sen ska jag hinna äta och ta mig ut till ikano innan halv 2, så det är helt enkelt därför jag fick gå upp dötidigt i morse.
Dessutom kände jag att jag ska ändå upp lika tidigt imorgon och på torsdag, så då skadar det ju inte ;)
Det är mina 2 sista arbetsdagar, såå skönt!

Ska försöka hinna med och stryka sen ikväll med tror jag, har en hel det att stryka nämligen. Och man vill ju kunna ha det klart innan man åker så man får med sig dom kläderna man vill. Kommer bli så svårt att välja kläder att ta med sig, eftersom vi nästan inte ska ta med oss något. Vi ska ju istället ta med oss massor hem :)

Men nu blir det som sagt ut och springa en mil i regnet. Sprang föresten 1,6 mil i söndags, sjukt jobbigt och sjukt långt. Kände mig gaaanska duktig då :) Och jag ska göra det igen,minst, kanske blir 2 mil då t.o.m...På söndag, innan all onyttig mat i New York...


Kommentarer
Postat av: Annica

Jag är så lycklig..den personen får inte lägenheten, utan det paret som verkade mest vettiga får den:)

Hon va jätte tacksam för att vi gav lite information om personerna:) Kul när man får som man vill:)

kramis kramis

2010-09-24 @ 14:25:39
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0