Träna

Igår precis innan jag vaknade drömde jag om att det blev krig och en pansarvagn körde över mig. När jag vaknade då förstod jag varför, jävla balkongrenovering säger jag bara. Fatta hur mycket det låter...
Idag fortsätter dom, men nu börjar jag bli van, lite jobbigt när man är ledig bara.

Ska ge mig ut och springa strax, som vanligt regnar det just när jag ska springa, men idag bryr jag mig inte. Jag SKA springa den där milen. Sen i eftermiddag blir det även att testa Nautilus i tornet, så mycket träning idag :)

Funderar även på att göra pannkakor idag igen, va ju så gott sist. Anders är verkligen knäpp som inte gillar det.
Måste in till stan med, ska växla 5000 till...Haha, kul att vi sammanlagt växlar 10000 mer än vad vi tänkte oss från början, men båda känner bara att, räcker det?, hela tiden...
Men efter det här MÅSTE det räcka. 11 dagar kvar nu bara...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0