SATC

Jag är besatt av SATC, hittade inget annat att kolla på så börjar nu om med serien från början. Den är ju så bra...
Väntar på Anders gör jag också, han skulle komma hem ca 19.30 skrev han. Men hans mobil va död så har inte riktigt koll på det. Jag hade ju tänkt att jag skulle gå ut en promenad, mår dåligt av att bara va inomhus hela tiden. Men just nu känns det nästan bäst och vänta tills han kommer hem annars undrar han väl vart jag har tagit vägen.

Skönt att sluta tidigt idag, trist att jag har varit själv sen klockan 4 bara. Imorgon blir det jobb mellan 8-17.30, men sen börjar jag inte förns 15.30 på söndag, gött! Sen har man bara 3 dagar kvar att jobba, måndagen, onsdagen och torsdagen :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0