Pannkakor

Har precis ätit upp pannkakorna som jag just stekte. Gick bra och steka den här gången, sist jag testade va stekpannan helt ny och allt bara fastnade men nu så :) Var hur länge sen som helst som jag åt pannkakor, eftersom Anders inte gillar det, och det var hur gott som helst idag. Alldeles knapriga blev dom med, och så åt jag en medans nästa stekte. Så alla blev helt färska och goda. Jag har alltid lite socker eller hallonsylt på mina pannkakor, men idag testade jag även med "Nutella". Har inte riktigt Nutella hemma då jag inte gillar det, men det äör typ samma, bara mildare smak. Åt nämligen en sån pannkaka i Tunisien som va så god, och det blev lika gott hemma med, så det kan jag tipsa om.

3 dagar kvar att jobba den här veckan, sen är jag ledig hela helgen, precis som det känns som att alla andra jämt är. På lördag då blir det Barkarby med Malin och Micke, ska se om jag hittar en ny vinterjacka. Men mest blir dte att hitta lite till Anders. jag tror jag håller mig lite mer till New York ;)
På söndagen sen ska vi testa ett nytt gym, är så trött på Friskis, dom försämrar bara allt så till årskifftet blir dte att byta. Får se va det blir bara...

Har föresten glömt bort att näma att dom fyra sista veckorna innan jag och Anders åker iväg till allt onyttigt så bestämde vi oss för att va lite nyttiga. Inga mackor, bara knäcke, yoghurt, frukt och självklart en riktigt bra middag om dagen. Och inte överäta. Kan tipsa om det, jag har gått ner 2-2½ kilo på bara en vecka, galet! Snacka om att man äter för mycket annars, mackor är farligt...;)



Kommentarer
Postat av: Emma

Imponerande snabbt inlägg

2010-09-08 @ 15:02:51
URL: http://happymother.blogg.se/
Postat av: Annica

Haha..Japp, det var verkligen dagens i-landsbroplem..:) Det är inte alltid så lätt att vara jag vet du..:)

ÅÅÅ..pannkakor gick jag å tänkte på idag..så jäkla gott ju:)

Förresten..jag har en teflonpanna med räfflor här hemma, den jag fick i julklapp från jobbet i julas..Ni vill ju ha en ny, vill ni ha den? Kommer nog aldrig använda den ändå...Har ju redan en sån som vi använder typ 1 gång om året eller så..

Kramis

2010-09-08 @ 20:32:13
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: Annica

Nepp, vi vill verkligen inte ha den:) Lika bra att den kommer till användning ju:)

Kramis

2010-09-09 @ 15:17:45
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: Susanne

Godmorgon!!!! Vi får höras av angående Söndagen. Har ju lite att leverar till er också blev ett par flaskor rabarbersaft och sen blir det nog lite äppledricka också den klar idag. har plockat ner alla äpplen så nu sätter vi så fort nästa är färdigt. Får väl frysa ner äppledrickan så den inte blir förstörd. Ha det bra. Kram mamma

2010-09-10 @ 06:52:40
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0