Höst

En riktigt höstdag idag, grått, regnigt och kallt. Lite småtrist, fast samtidigt gillar jag hösten. Den är så mysigt på något sätt, man har tända ljus hela tiden och alla höstkläder är så mysiga. Och dessutom åker jag ju tillbaks till sommaren om 2 veckor ;)

Hade tänkt springa idag, men vill ju inte ge mig ut när det redan regnar. Så får mysa inne istället, och höra allt borrande pga balkongrenoveringarna. Kommer bli tokig om det inte går fort. Men kommer ju bli skönt att slippa iallafall 2 veckor av det.

Skulle behöva få lite ordning i gardeoben, och egentligen har jag ju tid nu, men vi hade tänkt fixa lite mer förvaring till garderoberna så kanske ändå är bäst att vänta tills det är inhandlat.
Va ju i Stockholm i lördags, fick bli ett par boyfriendscut jeans (Fornarina såklart), och en Levi's t-shirt för min del. En mycket trevlig dag!
Söndagen blev det att testa Nautilus gym, har även provvecka där så ska testa det ordentligt. Ska även kolla lite och se hur dte är på några andra gym. Är trött på Friskis&Svettis, dom har för mycket folk och för lite plats, dessutom gör dom bara allt sämre hela tiden. Men dom är billiga, och det ligger endats 5 minuter bort om man går. Får se hur det blir nästa år helt enkelt.

Kanske skulle kunna ge mig ut på en liten promenad i regnet iallfall, och även svänga förbi ica. Tror nog det får bli så...


Kommentarer
Postat av: Annica

Så det blev iaf lite kläder för din del:) Hittade Anders nått då?

Kramis

2010-09-14 @ 11:22:08
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: Annica

Haha...som du ska sno?? :)

Blev det nån väska igår då? Annars lär du ju hitta en massa väskor i NY..:)

Kramis

2010-09-16 @ 08:42:38
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0