Fredag

Äntligen fredag! Bara en lång och seg dag kvar att jobba mellan 11.30-20-15, men jag jobbar med mina 2 favoriter, så det känns rätt okej ändå :)

Kul att vakna och gå till köket där det helt plötsligt står en byggarbetare utanför fönstret. Dom ska tydligen göra nya balkonger, och visst d klagar jag inte på. Men den där chocken i morse va inte rolig...Nu kan man alltså heller inte runt i sin lägenhet precis som man vill. Hoppas det går fort...

Ska väl gå in till stan innan jobbet och se om Teddys har öppet, köpa några baguetter till imorgon när vi åker till Stockholm. Teddys här i stan gör bagutterna helt själva och är farligt goda. Har man inte testat, gör det!

Måste ringa tandläkarn med, kom jag på, får en tid när jag jobbar heeela tiden. Kommer alltid på det typ dagen innan och alltid på jobbet så då har jag aldrig riktigt koll på hur jag jobbar. Men nu så :)


Kommentarer
Postat av: annica

Haha..skulle det stå en byggarbetare utanför fönstret när jag kom upp så skulle han/hon se lite föör mkt...

Skönt med ledig helg va?:)

Kram

2010-09-10 @ 15:18:24
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: melissa

fredagar e bäst

2010-09-12 @ 14:13:49
URL: http://meelissaaaa.blogg.se/
Postat av: Susanne

Trodde aldrig vi skulle få så mycket äppledricka och rabarbersaft, har 3st hinkar klara idag med och sen blir det nog 3 hinkar till. Tänkte göra några äpplepajer också. Vi tycket gymmet var bra så nu har vi svårt att välja får se vad ni tycker om det andra lite senare. Ha det bra. Kram mamma

2010-09-13 @ 06:55:28
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0