Flyttat

Fast inte vi, men vi har hjälpt Annica och Johan med deras flytt ;)
Det är va den här dagen har bestått av till större delen. Kvällen har jag varit ensam och tagit det lugnt. Anders spelar nämligen poker så får se om han kommer hem snart, jag tänkte iallafall sova snart.

Forsätter va dålig på uppdatering är jag också, men har helt enkelt valt att läsa ikapp allt först, har bara 3 bloggar kvar nu så det känns bra. Gillar inte att ligga efter, och samtidigt kan jag inte bara hoppa in heller utan måste veta allt ;)

Men sen så, då kommer det maaaaasssa bilder...
Jag längtar tillbaks så sjukt mycket, Sverige är så tråkigt.
Fast jag har redan börjat förbereda inför jul som jag älskar så jag har något annat att tänka på. Så nästa söndag blir det första julmarknaden, kul :)
Nehe, om man skulle ta och sova lite då...
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: annica

Du har för lite tid till att läsa ikapp bloggarna..Å ju längre tid det går, ju mer blir det ju att läsa..:)

Hur känns ryggen nu?

Kramar

2010-11-08 @ 12:19:47
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: J I L L I Z

Hejsan :) hur mår du idag ? :)

2010-11-08 @ 12:44:10
URL: http://jilliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0