Ullared

Äntligen har min lille älskling lyckats gå med på att åka till Ullared, så blir en trippp dit nu på lördag. Bara han och jag, tror dte behövs för att han ska gilla det lite mer, så vi kan ta allt bara precis som vi vill. Ska bli så kul, har inte varit där på länge nu. Dessutom blir det inte bara att åka till Ullared nu, utan hela resan dit och hem blir också skoj, det va den nämligen inte sist jag åkte dit. Stannade inte en endaste gång typ utan bara satt där bak och somnade typ...

Men innan det ska jag jobba lite lite nu i några dagar, men det går nog fort när man har något kul att se fram emot. Igår va jag ledig, då blev det gymmet, stryka, laga mat och på kvällen tupperwareparty som jag har väntat på i över 2 år. Så blev en del handlat igår, men räknar man ut det på 2 år blir dte ju inte så farligt ;)

Ska äta lite frukost nu, glo lite på tv och sen blir det ut och springa hoppas jag. Ser nämligen rätt mörkt ute så börjar väl ösregna precis när jag ger mig ut...
Sen blir det nog inte så mycket mer idag, bara stryka klart allt, bädda rent i sängen, sola och sen jobba.
Hoppas alla får en bra dag! Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0