Måndag

Helgen gick väldigt fort och nu är det dags att börja igen, endast ledig på torsdag den här veckan. Men jag ska inte klaga, får tänka på nästa vecka då jag bara jobbar 3 dagar :)

I lördags då, vaknade 4 och kom iväg strax efter halv fem, så efter lite stopp för frukost var vi sen framme och gick in runt halv nio. Men det va riktigt lugnt då, så skönt...Ca 4½ timme va vi några tusenlappar fattigare, trötta i benen men nöjda över alla köp. Och det jag är lite extra glad över är att Anders tyckte att det var helt okej, och kan tänka sig att åka igen :)

Söndagen sen kom mamma, pappa, Annica pch Johan hit, blev en promenad runt ån och fika, mycket trevligt.
Men som sagt, helgen gick fort och nu är det snart dags att jobba igen, fast börjar inte förens 15.30 idag. Så först nu blir det frukost och sen gymmet.
Kramkram


Kommentarer
Postat av: Susanne

Tack för en trevlig Söndag. Nu har även jag bloggat. Kram mamma

2010-05-25 @ 08:02:42
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0