Kiss Me Thru The Phone

Nu jävlar SKA det bli bättring för mig, såg att jag inte skrivit förns den 24 april och nu är det liksom den 13 maj, liiite för lång tid emellan tycket jag...

Kommer knappt ihåg vad som hänt sen sist, men har träffat lite folk iallafall, tränat och jobbat som vanligt. Känns ju nästan som att det ända jag gör är att jobba, och någonstans  där mellan tränger jag in träningen som är jätteviktigt. Och självklart försäker jag träffa mina underbara vänner och famil så ofta jag kan med. Men annars just nu är det tyvärr inte så mycket.

Vilket skitväder det är nu föresten, regnar för fullt och igår när jag skulle sova åska det också, inget kul allls när man är ensam. Anders skulle nämligen till Örebro igår med jobbet och eftersom han ändå är ledig dag så passade han på att träffa sin familj och sov över där, och vilket i sin tur alltså ledde till att jag sov ensam i åskan :(

Om en och en halv timme är det dags för mig att jobba igen, i regnet...
Men jag va ledig går så ska väl inte klaga ;)
va på ikano med Annica då och jag lyckades hitta en del som jag ville ha, bl.a. en fin liten dator, en Samsung som va i en så fin rosa färg :)
Så måste visa en del för Anders nu...

Ska väl ta och få lite gjort då innnan jag börjar jobba, käka frulle, diska och göra mig en sallad som jag kan ta med. Hoppas alla får en bra ledig dag idag, ni som har normala jobb...;)


Bjuder på en låt som jag hörde på gymmet igår och har hakat upp mig på.


Kommentarer
Postat av: Annica

Ja det va på tiden för ett inlägg:)

Du hörde iaf åskan...det hade inte mamma å pappa gjort..Fast jag tyckte det va lite mysigt..årets första åska:)

Kramis

2010-05-13 @ 10:40:17
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0