Bra vecka

God morgon! Första dagen på den bästa av mina 4 olika arbetsveckor, jobbar endast idag, på onsdag och på torsdag :) Så den här veckan blir det att träffa lite folk och få lite gjort. Och när den här veckan sen är gjord vet jag att jag bara måste plåga mig igenom 4 veckor till och sen har jag 3 veckors semeter...För första gången i mitt liv får jag verkligen ha semsester, och få betalt av att va ledig :)
Har fått fast jobb nu, så ska skriva ut mig från arbetsförmedligen helt nu, känns riktigt gööött!

Vissa stunder i livet mår man riktigt bra, och det gör jag just nu. Dock tycker jag så synd om min syster just nu med, och alltid om min mamma. Men förutom det så går allt så bra just det här året så man måste ju få va lite glad med.

Hoppas på att min kropp även ska må lite bättre nu med, för från och med idag och hela juni ut blir det soppa, sallad och frukt för min del. Inget godis, ingen läsk. Hoppas på att få bort lite runt min mage och få känna mig lite lättare. Dessutom mycket träning, framför allt springning. Och jag bara SKA klara hela den här månaden nu! Bortsett från ev. någon grillning och stundent...
Nu ska jag lyssna på en annan lady gaga låt som, jag fastnat för direkt efter att jag la upp den förra här ;)


Kommentarer
Postat av: Annica

Tänkte väl att det skulle komma..Kan ju bli grillning..Det får du ju inte missa:)

Igårkväll sparkade vår lilla bebis hur mkt som helst så till å med Johan kunde känna:) Så himla mysigt:)

Kramis

2010-05-31 @ 10:44:19
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: Susanne

Godmorgon!!!! Skönt att du fått fast jobb det betyder ju så mycket och allt blir mycket lättare. Vad är det ska ta bort runt magen du har ju redan så fin kropp tänkt på mig som inte kan bli av med magen någonsin, fick besked av läkarn igår att det får jag leva med och det kändes väldigt hårt. Ha en bra dag. Kram mamma

2010-06-01 @ 07:43:31
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: Annica

Jag skulle helst grilla varje dag..är ju så gott..Önskar man kunde grilla med kolgrill på balkongen:) Men men..

Ja, än så länge känner jag bara sparkarna på kvällen när jag lagt mig på vänster sida, men eftersom de känns så tydligt då så dröjer det nog inte många veckor innan man känner det även annars:)

Kramis

2010-06-01 @ 09:30:02
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0