Alejandro

God morgon!
Solen skiner, det är torsdag och jag är ledig :)
Min enda lediga dag den här veckan dock. Pratade lite om semester igår med, och förhoppningsvis får jag samma veckor som Anders, hoppas hoppas hoppas...

Har gaft en ny på jobbet som gått brevid mig dne här veckan, riktigt skoj att få prata med någon som snackar hela tiden om allt möjligt som inte har med jobbet att göra. Dessutom lär han sig fort, och jag får mindre jobb att göra. Så en bra jobbvecka får man väl säga :)

Men idag är jag ledig som sagt, och ja ska ta det lite lugnt. Ta hand om mig själv lite för jag känner att det behövs. Först blir det gymmet såklart, men efter det blir det väl ansiktsmask, fotbad, sola och lite så. Ska nog dessutom försöka hinna stryka med. Och sen ska jag bara njuta av att äntligen få träffa min älskling på kvällen.
Men först, frukost! :)


Älskar den här låten.


Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej!!!! Jag hoppas du haft en bra dag och kunnat njuta av din lediga dag! Jag får inte njuta av min lediga dag på Måndag för då har jag ju sjukhusbesök inget jag ser fram emot. Du fick väl mitt sms? mycket saker att frakta hem, vi kommer ju inte på lördag eftersom gymmet har stängt på lördagarna. Ha det bra kram mamma

2010-05-28 @ 06:44:18
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: Annica

Hoppas att du fick en lugn och skön dag:) Själv blir jag väl "ledig" en längre tid nu...Hade ju hellre sluppit och ha ont och jobbat..Men nu går ju inte det.

Vi hörs av. Ha det så bra.

Kramis

2010-05-28 @ 15:20:10
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0