Vår

Vilket härligt väder det har varit nu för tiden, runt 10 grader och sol, och snön bara försvinner :)
Har blivit lite dåligt med utdateringen här men har verkligen inte haft någon tid eller ork helt enkelt, men ska bättra mig nu.
Anders har faktiskt blivit riktigt bra nu, han gick in till stan idag t.ex. Det gick inte super fort, men det gick framåt iallafall. Men jag tycke ändå synd om honom, det gör ju alltid lite ont, magen är svullen och han måste gå runt med en jobbigt gördel i 3 månader. Men det är det nog värt i slutändan.

Tror inte jag sagt något om våran semesterplan heller, vi ska nämligen till New York i slutet av september/början av oktober någon gång, och jag är så GLAD för det! Fatta allt man ska se och göra där, och för och inte tala om om shoppingen :)

Dessutom har jag fått heltidsjobb på jobbet där jag haft en timanställning :) Det har verkligen hunnit hända en del som jag inte skrivit om märker jag ;)

Just nu känns livet så underbart, våren är här, jag har jobb, underbara semesterplaner plus lite annat som jag inte kan skriva här, helt enkelt så mår jag jäkligt bra just nu :)
Imorgon blir det firande av Johan som fyllde den 1 mars. Ha det så gött alla! Kraaam


Kommentarer
Postat av: Annica

Ibland känns livet toppen:)

Om du inte vill bli lessen..fortsätt inte läsa..



Men det ska komma snö söndag natt...å bli kallt igen...Hoppas bara att de har fel..Nu när man äntligen fått börja njuta av våren:)



Kram kram

2010-03-20 @ 19:28:03
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: Susanne

Hej vännen!!! Det blev chokladcrem köpt tar med den på lördag. Vi ska träna på eftermiddagen. Själv så ska jag under förmiddagen städa bort alla råttor som springer. Hoppas det går bra för Anders idag. Får väl hoppas gardinerna blev bra. Ha en go dag. Kram mamma

2010-03-22 @ 08:57:06
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0