Våfflor

God morgon!
Jag ska alldeles strax ge mig iväg till gymmet. När jag va där igår och skulle träna på crosstrainern en timme fick jag aldrig tag på någon så jag sprang istället. Och det gick riktigt bra, har mycket bättre kondis än jag trodde, så nu vet jag att det nog kommer gå bra när jag ska börja springa ute efter påsk.

Men idag blir det styrketräning, brukar ju även gå i backe innan på ett band men blev lite lustigt i mina höfter igår. Tror det beror på att jag alltid går på ett speciellt sätt i trappor nu för och träna, tar två steg i taget och lite så men kan inte göra det heller nu.

När jag kommer hem sen blir det soppa som jag lagade igår och efter det direkt hem till mamma och pappa för våfflor :) Vi har inget våffeljärn här hemma, och Anders äter inte ens våfflor så bättre att få goda våfflor hos mamma istället!
Imorgon ska jag jobba, så blir ingen träning då, hade ju tänkt träna 6 gånger den veckan men nepp, den gick ju som det gick med det...
Borsta tänderna, göra 25 sit-ups till och sen dra iväg då. Ha det gött!


Kommentarer
Postat av: Susanne

Godmorgon!!!! ja du har tur som kan träna så mycket en annan har ingen chans till det men snart dax att börja springa ute härligt. Vi ses snart. Kram mamma

2010-03-27 @ 07:53:59
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: Annica

Det är klart att vi ställde upp. Sen att det kändes lite jobbigt just då att vända å åka upp till us igen, det är en annan sak. För SJÄLVKLART så ställer vi upp när vi kan. Vill ju bara att Anders ska må bra.

Kram kram

2010-03-27 @ 16:21:08
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: Susanne

Hej på dig!!! Läget med er? Här är det lite snurrigt ska ner till vc och kolla blodtrycket. Tänkte sen träna. Ha en bra dag.Kram mamma

2010-03-30 @ 08:08:14
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0