Pink

Blev visst att jobba för mig igår, mellan 7.30-16. Dom ringde på tisdagskvällen vid 7 så det va ju inte direkt planerat men man blir ju glad för det man få. Hade tänkt sätta upp mina nya gardinerigår men så blev det ju inte så ska göra det idag istället. Känns så skönt att slippa julgardinerna och istället få upp dom rosa och gulgröna, dom känns så glada och våriga på något sätt så tycker minsan att våren borde komma nu med.

Tråkigt att det alltid ska va så kallt nu, igår va det visserligen inte så kallt egentligen och solen sken ju hela dagen. Men bara för det så blåste det ju typ storm ute så man frös ihjäl för det istället. Aldrig kan man bara få vara varm och glad för en dag. Men ändå känner jag på mig att våren är på väg, någonstans, så man får inte ge upp än...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0