Ny vecka

Blev en trevlig dag igår hos Annica och Johan men massa gott. Fick rådjursstek med potatis och sås, något som jag aldrig ätit förrut, men det va riktigt gott. Sen blev det även lite fika och tårta, inte överdrivet av något så man inte orkar äta av allt. Mycket bra, för jag lyckas alltid göra för mycket av allt...

Måndag igen nu då, men just nu lider jag faktiskt inte av det. Anders är tillbaks på jobbet, får väl se hur det går, men det känns lite ovanligt att inte ha honom här, samtidigt som det faktiskt är lite skönt. Har varit på mitt första av sex träningspass den här veckan, en timmes crosstrainer. Sååå skönt, och det gäller och passa på nu innan jag börjar jobba. Dock räknar jag med att kunna springa ute efter påsk och då behöver man ju bara ta sig till gymmet 2-3 gånger i veckan och dte blir nog inga problem sen trots konstiga arbetstider...

Får se vad som händer idag, Emma hade skickat ett mess och fråga om jag gjorde något idag, så blir kanske att träffa henne och Elis. Annars ska jag stryka och sätta upp det sista på gardinerna som mamma hade gjort klart åt oss igår, snäll som hon är. Dessutom ska jag laga mat till imorgon, kanske sola, gå någon promenad i solen och bara ta det lite lugnt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0