Mars

Mars nu då, så härligt, känns som att våren är på väg nu. Vore dock jäkligt skönt om det kunde sluta snöa nu med, det skulle regna och det hade varit okej men inte att det snöar. Och framför allt inte att det bara snöar mer och mer hela tiden...1 grad varmt ute är det med, så det innebär mer slask!

Det är ju inte bara mars idag utan det är ju den 1:a mars vilket innebär att Johan fyller år! Så GRATTIS till dig Johan!
Har ingen aning om hur han jobbar så kollade Annica blogg och hoppades att det stod något där. Annars ringer jag till slut iallafall och är han inte hemma får jag väl skicka ett mess. För att han jobbar idag det vet jag eftersom han har varit ledig i hela 3 dagar nu. Så typsikt att alla jämt ska jobba när dom fyller år.

Ska kolla lite på stan eller ikano idag och se om jag kan bli klar med hans present med. Vi ska inte fira honom förns den 21 är det sagt nu men man vet aldrig så vill ju ha det klart...
Nu på förmiddagen kommer Malin hit med, ska kolla lite på utbildningar först och sen som sagt måste jag in till stan eller ikano. Lite smoothie och någon macka nu kanske...


Mina fina rosor :)


Kommentarer
Postat av: Susanne

Fina rosor!!! Hoppas jag får sådan i maj. kram mamma

2010-03-01 @ 12:08:54
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: Annica

Å mars månad börjar så klart med ännu ett snöoväder...Trött man blir på detta...

Kramis

2010-03-01 @ 18:31:00
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0