Finger

Är så rädd för att min finger ska bli lakadant som mammas precis va. Det är nu svullet och och lite var i det. Men det som dom sa till mamma att man först skulle göra va att ta asolsprit på en bomullstyss och linda rint fingret så det gjorde jag igår och tog bort det i morse. Huden va sååå torr när jag tog bort det men nu är det typ normalt igen som tur är. Dock ser lite inte så mycket bättre ut än igår, men antar att dte kommer ta lite tid. Huvudsaken är ju att det inte blir värre...
Ska fixa en nya asolsprit grej till fingret när jag ska iväg sen tänkte jag. Blir nämligen att träffa min syster idag, ska iväg till mantorp och gå runt lite där.

Skönt att det är fredag med föresten, älskar helger när man slipper va ensam hela tiden. Imorgon ska jag på ett lustparty med en kollega i Mjölby, har aldrig varit på något heller men det kan ju va kul att träffa lite folk känner jag mest. Resten av helgen vet jag inte alls vad som händer, men det är iallafall roligare med helg eftersom man som sagt slipper va ensam. Ska göra mig iordning lite grann nu för vid halv ett blir jag upphämtad. Ha en fin helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0