Sol

Solen skinner och jag ska strax iväg till jobbet, men jag är glad ändå, för jag har bara 6 dagar kvar att jobba nu innan semestern. Och just nu bara 2 dagar innan jag får lite ledigt. Dessutom är mitt jobb världens bästa såna här fina dagar, man får ju va ute massor i det härliga vädret och bara njuta av solen :)

Slutar 20.15 idag, efter det blir det en liten springrunda när jag kommer hem. Orkar aldrig hela varvet på 8 km när jag gymmat och jobbat så får ta det på 4 km och springa lite fortare. Idag blir dte dessutom bara att äta yoghurt med musli och frukt för jag måste äta lite extra lite med tanke på midsommar...

Oj ser att jag måste göra mig i ordning och gå nu, men ha det så bra i solen :)


Kommentarer
Postat av: Annica

Men lilla gumman...Lagad mat ska du inte vara rädd för att äta. Tänk på all näring som behövs:)Hoppas du får mkt tid att sitta i solen, måste vara skönt att kunna göra det på arbetstid:)

Kramis

2010-06-22 @ 12:30:04
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0