Sol & bad idag?

Mamma pratade i måndags med mig om att Annica och Johan kanske skulle iväg och bada idag, och då kanske man kan få följa med och njuta av vattnet lite. Annars lägger jmag mig iallafall och solar här någonstans. För ute ska jag va idag.
Igår kväll blev det bio, satc 2, jättebra va den men nu känner jag mig lite ledsen för jag vill se mer. Har känt heka tiden att när jag sett klart serien har jag ju hela 2 filmer med, men nu har jag ju sett dom med så nu är allt slut. Visserligen gör dom alltid sluten såå bra men ändå, jag vill se det tills dom dör typ. Älskar verkligen satc, t.o.m. anders gillar det verkligen. Han skratta nästan mest av alla på bion ;)
Är så glad över att han alltid ställer upp för mig och gör saker jag vill och allt sånt. Dessutom lägger han alltid märke till saker, som t.ex. att jag hade målat ny färg på tånaglarna igår och tyckte dessutom att det va fint. Dom flesta killar märker inte ens sånt, men min älskling är ju lite speciell...:)


Kommentarer
Postat av: Susanne

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!! Kram mamma

2010-07-31 @ 08:37:49
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0