Sista veckan

På semestern nu, lite tråkigt och dessutom ännu lite tråkigare att anders jobbar nu. Men men, jag försöker njuta av mig ledighet så mycket det bara går iallafall.
Skulle dock va skönt med lite finare väder nu bara, jag har tappat så mycket av min färg eftersom jag inte har hunnit solat en massa när man har haft fullt upp med en massa annat. Men lite sol och bad har det ju blivit under min semester, men det va mer i början, och jag tappar färg fort...

Går ju ett tag mellan att jag skriver men sedan sist när jag var i stockholm har ju anders hoppat fallskärm, underbara bilder från det har va :) Dessutom hade vi ju lånat bilen en vecka så det blev även vadstena, gränna, ljunsbro, brunneby och berg och alllt som tillhör dom orterna :)

Man har ju börjat längta en del till New York nu med, allt va ska göra där och så. Men man får nästan inte tänka på det allt för mycket än då det är ett tag kvar, men lite får man iaf börja drömma...Sen gör ju inte saken bättre att vi precis kollat klart på satc serien och första filmen och bare ser allt med underbar New York där. Just det, nu kom jag precis på att jag ska kolla när 2.an går på bion :)
Ha en bar dag alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0