Årets första bad

Vilket underbart väder det har varit idag, och det ska ju fortsätta, iallafall hela helgen :) Snacka om bra start på semestern, för idag hade jag min första semesterdag någonsin. Har dessutom fått äta som jag vill idag och druckit cola, åhhh underbara cola :)

Blev ju då årets första bad idag med, skulle ha varit typ hela dagen men blev fast på ikea ett tag så det blev framåt kvällen istället, men jag har iallafall badat nu.

Imorgon hoppas jag att det blir att bada någonstans med Annica och Johan. Och på söndag ska jag också hålla mig ute hela dagen, älskar sånt här väder och klarar bara inte av att sitta inne och glo då...
Tycker bara så synd om min lille älskling som inte kan bada just nu pga hans operation. Vill ju att han också ska få njuta av det här.

Nu vet ni iallafall att jag lever och mår superbra! Semester, toppenväder, cola och jordgubbar så är jag nöjd :)
Och såklart Robyns nya låt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0