23 år

Fyller jag idag, börjar känna mig gammal...Ne men det här är väl okej också, men 24 vill jag iallafall inte bli ;)
Kul att det är trist höstväder typ idag med, kallt, blåsigt och det kommer säkert regn med. Jag är van vid att när jag fyller år så är dte ju mitt i sommaren och toppenväder, det va det alltid när jag va liten iallafall, men inte nu...

Anders fyller ju också år snart och vi brukar oftast ha en hel del folk här och slå ihop allt men eftersom han fyller 25 år nästa år och jag året efter det orkar vi inte en med en massa idag så det blir bara min familj som kommer idag, 4 pers, det räcker. Men det blir ändå lite som ska fixas innan det så ska göra det nu...Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Annica

Haha...jätte gammal är du nu;) fast tänk på mig som ska fylla 26 i år!! Det är ILLA!!

Grattis grattis!!

2010-07-31 @ 09:35:58
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: Susanne

Ja du lille vän tiden går tänkt då på din gamla mamma som inte har så långt kvar till 50 blir samma år vi fyller jämt. Grattis ännu en gång. Kram

2010-07-31 @ 10:36:45
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0