Tisdag

God morgon alla! Är i stort sett frisk nu men håller mig ifrån träningen idag med, men imorgon blir det att ge sig iväg till gymmet igen. Dock får jag nig ta det lite lugnt för helt bra är jag allt inte än, men nästan :) Idag blir det istället att träffa Malin som jag inte gjort sen den första december, sjukt va tiden går fort alltså...
Men det ska bli jäkligt skoj iallafall!

Är lite irriterad på fritidsresor också, Anders och jag har hittat den perfekta resan, 5 dagar i Terracina och 2 dagar i Rom men problemet är att det står att det inte går några såna resor  i juni, juli eller augusti. Lät väldigt skumt så Anders fingde fritidsresor som också tyckte det lät mysko så hon skulle kolla upp det och höra av sig inom ett par dagar, åhh jag bara hoppas nu att det bara va något fel.

Nehe, kanske skulle ta sig lite frukost och göra sig i ordning innnan Malin kommer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0