Snöoväder

Fy va det snöar ute idag, men visst, man ju förvarnad på det här snöovädret men ändå. Allt som man vill nu är att få vår och så snöar det ännu mer och är kallt :(
Va på bageriet idag där jag kanske kanske kanske kan få jobb, blir väl att provjobba om några veckor där och sen får man se hur det går helt enkelt. Men det vore faktiskt skönt att slippa jobba ute i kylan som på mitt jobb nu. Älskar det jobbet på sommarn, men nu på vintern med kyla och massa snö, njaa...

Blev jobb igår så därför ingen tränig då och det blir det inte på fredag heller då jag också ska till jobbet.
Men idag tränade jag iallafall, en timme på crosstrainern, så skönt. Älskar verkligen att träna nu för man känner  sig så mycket lättare och jag mår bättre. Dessutom känner man ju att man kommer närmare sitt mål för varje gång och det är ju inte heller fel ;) Hoppas bara man kan börja springa ute snart med, för det ger verkligen resultat!


Kommentarer
Postat av: J O S E F I N - I don't do normal

Jag älskar snö! :D

2010-01-27 @ 17:48:52
URL: http://Josefins.tk
Postat av: Susanne

Ja man hoppas snart snön ska försvinna men det lär nog dröja ett tag till tyvärr, vill också ut och springa men det går ju inte nu eller????? H a det bra kram

2010-01-27 @ 17:59:40
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0