Slut på den helgen med...

Söndag kväll nu då, och även fast jag inte ska jobba förns nästa söndag gillar jag inte riktigt när helger tar slut. Kanske för att jag inte träffar Anders alls lika mycket då.
Igår städade vi här hemma och fikc massa gjort kändes det som, samtidigt som vi också tog det lugnt och bara va hemma typ hela dagen. Så lördagen blev en bra, lång och mysigt dag.

Idag däremot har vi varit borta och fixat med grejer till Anders jobb i typ 6 timmar så där försvann mycket av den dagen. Skulle även tvätta idag och ska snart gå och hämta upp allt. Och det är typ vad man har hunnit med idag. Vi blev så trötta av allt det här att vi inte ens orkade laga mat, så fick tyvärr bli mcd, illa. Och inte jätte kul eftersom det är den första i månaden imorgon och alltså innevär att jag ska väga och mäta mig...Men känner mig lättare och kanske något smalare iallafall och det är väl huvudsaken.

Är skit förbannad på tv4 som visar någon jävla Wallander iställer för Johan Falk ikväll så böev tvugna att fixa den själva för det är klart som fan att man måste se nästa film idag! Men först tvätten, och till filmen sen får det bli frukt...;)


Kommentarer
Postat av: Annica

Hade alltså tur...hade inte en tanke på johan falk...Men nu var den ju inte, så då har jag ju inget missat=)

Kram kram

2010-02-01 @ 08:56:31
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0