Sjuk

Jag är så jäkla ledsen nu, och arg, men mest ledsen, Hade ju sett fram emot att träna en massa och allt, och så blir man sjuk! Har varit livrädd ända sen Anders blev det och nu kom det tydligen till mig med. Är ju visserligen inte dödssjuk, bara lite förkyld, ont i främst ont i halsen och nyser typ hela tiden men näsan är rätt okej. Men jag kan ändå inte träna, och det förvånar mig inte om jag kommer va såhär ett par veckor, brukar ha otur med förkylningar så...

Aja, får väl ta det här för den här gången och gå runt här hemma och tycka synd om mig själv för att jag inte får träna. Men det kunde väl iallafall sluta snöa och va liiite varmare tycker man ju men nee det går ju inte heller. Åhh!

Antar att det blir ett par timmar framför tv:n och dator:n idag som det brukar bli när man mår såhär. Men imorgon händer det iallafall en liten sak, ska till arbetsförmedligen, och jag går dit för att jag faktiskt själv vill det den här gången. Dom har tydligen drop in mellan 10-12 på fredagar om mn vill ha vägledning. Och det jag vill ha hjälp med är utbildning, är jag inne på rätt saker och vilken utbildning ska jag gå?
Jag hoppas så mycket på att jag får hjälp med det för en gångs skull, för det måste hända något nu.
Men det är imorgon det, nu blir det nog tv:n som sagt ;)


Kommentarer
Postat av: Susanne

Godkväll!!! Hoppas att du snart mår bättre. Ja inte är det kul att gå så år efter år och inte få något jobb tråkigt att det minskat så mycket hoppas på att det kan finnas något på arbetsförmedligen som kan göra dig intresserad. Ha en bra kväll och krya på dig. Kram mamma

2010-01-07 @ 19:27:39
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0